Pages

04 May 2010

170

5 comments:

  1. Din ce in ce mai profesionala atmosfera pe aici : si noua fata a blogului, si bujuteriile !
    Multe inele, ce de inele, oaa ! Bineinteles ca eu las comentariu la preferatul meu !

    ReplyDelete
  2. Leo, daca simti asta, inseamna ca sunt pe drumul cel bun! Merci. Mai am inele. :D Hihi

    ReplyDelete
  3. Imi place noua ta fata de la site. E foarte luminoasa.

    Chiar trebuie sa ma plimb putin prin lucrarile tale mai noi. N-am mai fost de câteva luni bune. Atunci erai la capitolul cercei... acum esti la capitolul inele. Acesta e inel fierbinte :)

    ReplyDelete
  4. Fotografia e fierbinte, inelul e rece deja. :D Fac multe lucruri si nu am intotdeauna dispozitia necesara pentru a le fotografia. De fapt cred ca ma intimida faptul ca nu stiam sa folosesc aparatul. Acum ca am prins curaj si m-am mai dezmeticit a inceput sa imi placa.:D Si voila! Umplu blogul. :D Plimbare placuta prin...gradina mea..lol

    ReplyDelete
  5. :)) Abia acum mi-a cazut fisa ce ai vrut sa zici cu inel fierbinte.

    ReplyDelete