Pages

15 March 2011

232-Old project (6)


2 comments:

  1. Isabela είναι εκπληκτικά όλα τα κοσμήματα σου και το blog σου είναι υπέροχο!!! Συγχαρητήρια!!!

    Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν μου επιτρέπεις να δημοσιεύσω στο blog μου (fanypap.blogspot.com) κάποια κοσμήματα που έφτιαξα με επάργυρο σύρμα εμπνευσμένα από τις δημιουργίες σου.. :) (φυσικά τα έφτιαξα μόνο για μένα, για να τα φορέσω στον γάμο του ανιψιού μου το Σάββατο). Εννοείται ότι -αν μου επιτρέψεις να τα αναρτήσω- θα βάλω και σύνδεσμο στο blog σου για να μπορεί να θαυμάσει όλος ο κόσμος και οι φίλοι μου τις καταπληκτικές σου δημιουργίες!
    Θα ήθελα να τα δεις, στα αφιερώνω!!! :)

    Είσαι μεγάλο ταλέντο!! Μπράβο και πάλι και πολλά φιλάκια!!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Φανή. Κάνε ότι νομίζεις. Θα περάσω να τα δω. Φιλιά.

    ReplyDelete