Pages

24 January 2010

088

9 comments:

  1. SUPERBE!!!!!!!!
    Unde-i lama aia????!!!!!
    Gata, nu ma mai joc, vreau si eu!!!! Mi-am luat torta, (cuptor n-o sa pup prea curand) si vreau sa iau un pachetel mic de art clay silver sa vad cum e. Ce mi-ar mai trebui pt. inceput, in afara de texturi si unelte de modelat? Am o caramida refractara pt. ars, asa ca nu-mi mai trebuiesc decat perie de sarma si burnisher (agata din aia), nu?
    Te pup si abia astept sa vad ce minuni mai faci!!!!

    ReplyDelete
  2. gamata pragmata ftiaxneis me ta xerakeia sou.Sigxaritiria.An theloume na ta paroume pws ginete?H den ta poulas?

    ReplyDelete
  3. Isabela, poza de la profil e a ta ? Ha, esti o roboţică... :)

    ReplyDelete
  4. Simina, pentru ce iti trebuie lama? Ca sa tai Pasta de argint presupun. :P Scrie-mi mail cu ce ai luat mai exact si o sa iti zic ce mai iti trebuie si cum sa le folosesti. Ok?
    Ps. Sti ca ti-ai facut cont pe site-ul lui eny oken cu o zi dupa mine? Ce chestie..nu? Te pup. Spor la bijuterit. :)

    ReplyDelete
  5. ayandari,ευχαριστώ. Ναι, θα πουλάω. Γράψε μου e-mail να το συζητήσουμε. Μα γιατί δεν μιλάς ρουμάνικα? :P

    ReplyDelete
  6. Da, iubita, nici nu realizasem! Eu una simt ca suntem legate cumva sufleteste, asa ca ne cam plac cam aceleasi lucruri, site-uri, flori... Hahaha!
    Iti trimit un mail, si am un cadou pentru tine, ceva mai special, sper sa-ti placa! P.S. Cum te descurci cu engleza?
    Te pup!

    ReplyDelete