Pages

16 December 2009

079

2 comments:

  1. SUPERBE!!!!!!
    Am luat si eu texturi exact ca cele pe care le-ai folosit tu la pandantivele astea minunate! Si mi-ai facut o pofta sa le folosesc.....La sfarsit le-ai patinat cu maro? Sunt curioasa,patina se foloseste mai usor decat o vopsea acrilica normala, se merita sa imi cumpar sau nu? intreb pentru ca eu am folosit pana acum acrilice, nu si patina speciala de la Sculpey!
    Te pup si iti doresc un Craciun fericit alaturi de minunile tale, si un an nou asa cum ti-l doresti!!!!

    ReplyDelete
  2. Simina, nu stiu cum e cu acrilice. Aveam de gand sa vad si eu zilele astea care e diferenta. Sincera sa fiu nu sunt multumita de patina de la Sculpey. Cand vrei sa stergi surplusul, se duce si din profunzime. Iar suprafata ramane manjita. Trebuie sa sterg cu hartie uda fiecare milimetru. Nu arata deloc cum as fi vrut. :( Multumesc pentru urari. Craciun fericit si tie!

    ReplyDelete